21 januari 2018

CMPG Fotoutställning 2018

10-års Jubileum för fotoklubben.
Jag kom med för fem år sedan och har haft bilder inröstade till utställningen varje år sedan dess. I år fem bilder, varav några skymtar nedan.

Lite kul att ett av objekten dök upp på utställningen livs levande. Hans kompisar hade ringt honom och sagt att han figurerar på en fotoutställning. Jag hann inte träffa honom själv (vid detta tillfälle) men Kenneth var framme med kameran.
Utställningsbilden tog jag för precis ett år sedan i Chiang Mai Hall, bara 20 meter utanför Central Airport Plaza i en då pågående mässa.


Jag fick kontakt med honom och han skickade bland annat denna "selfien".


Här (i mitten) är två svenskars svartvita bilder i fokus;
Kenneths från New York och min från Chiang Mai.

Wyndham, eldsjäl och ledare för klubben justerar en bildtext dagen efter öppningsceremonin.


Här alla affischer/posters som hänger runt om i stan för att locka folk.














1 kommentar:

  1. Härliga bilder! Ser fram emot att besöka utställningen på ort och ställe!
    /Lung Nok

    SvaraRadera