15 mars 2020

Photo Collection 2020 - Pausbilder

Dålig luft, värme (som övergått i hetta) och viss oro för Coronaviruset plågar Chiang Mai mer och mer för varje dag. För att undvika två av de farorna flyger jag på tisdag till friska havsluften kring Krabi.

Det har heller inte varit något speciellt att blogga om. Coronaviruset drabbar turistnäringen enormt även i Chiang Mai men det tas upp i många andra och bättre sociala medier.

Därför lägger jag upp pausbilder i form av en 72-sidig fotobok som är ett urval av mina bilder tagna under 2019.
Ett tidigare försök att koppla PDF filen med fotoboken hit till Bloggen lyckades inte. Så jag bad en fotokompis med bättre kunskaper i det ämnet om hjälp. Medans han var på väg hit för fika testade jag en gång till - och verkade ha lyckats. Kolla själva (sidan 2 och näst sista sidan är blanka).

Klicka först på fyrkanten med pil iövre högra hörnet av bilden för att öppna i nytt fönster och sedan skrolla ner. (Givetvis bätte resultat på stor datorskärm eller läsplatta.)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar