08 september 2015

Lanna Expo Chiang Mai

Kvinnan jag träffade på hennes kafé i SanSai/Doi Saket gjorde sitt framträdande i dag på Lanna Expo.
Jag hittade henne på den tredje scenen av 5-6 olika platser med uppträdande.

International Exhibition Center är stort. Så stort att det tog extra tid innan jag hittade ut till parkering när det var så dags. Mässan avslutas på söndag.

Sortin blev lite snopen. Vid avdelningen för Wellness och Aeging tog jag en skön massage. Det kostade 250 baht, väl värt pengarna. Men i plånboken blev det helt tomt!!! Hade glömt att fylla på från "kassaskåpet" hemma. Kunde skramla ihop allt jag hade, inklusive småmynten i fickorna, till 249 baht. Personalen tittade konstigt efter mig när jag gick därifrån.

Kvinnan från Kaféet.

 
Lunch.





Underhållning även med internationella artister.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar