03 april 2017

Cricket Sixes - 20% cricket, 80 % skoj

För trettionde gången i Chiang Mai. Världens största amatörtävling i cricket.

Har ingen aning om vad det går ut på, men kul att kolla. Många personligheter bland aktörerna.
WOMBATS blev mina favoriter, för pondus och dress.
Att de var sponsrade av Red Lion pub (vars ägare jag åker med och kollar stadens fotbollslag) såg jag vid fotoredigeringen.

Arrangemanget håller på til lördag 6 april, vid Gymkhana Golf course.
Väl värt besök om du är i trakten.

Flera lag från Chiang Mai och mycket internationell, från Australien, Nya Zealand, Bahrain, England och ett finskt team (som visst hade rätta färgerna i lagtröjorna men nog bara en finne med i laget).

Tvillingskägg?





















2 kommentarer:

  1. Hej Göte!
    Har helt förträngt TH men var tvungen att öppna min gamla dator och du är med på min flik. Ser bra ut som vanligt och jag hoppas att du har det bra. Mvh Susanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Sunanna! Jo, jag har det bra, hoppas du har detsamma. Jag flyr Songkran och tar en tur till norra Vietnam nästa vecka.

      Radera