02 augusti 2017

Har uppnått 9001

Man behöver inte vara certifierad för att uppnå 90(0)1.
Jag har hållit på med min hobby som bloggare   I   Sådan Omfattning att 901 
inlägg har publicerats i dag, sedan starten för snart nio år sedan.
Okey, det blev en nolla för mycket i rubriken,
alltid lockar det någon.


Själva bloggen startade jag i april 2009, men retroaktiva inlägg täcker perioden från november 2008.
För att komma till allra första inlägget, klicka här. I högerspalten kan man klicka vidare per år och månad.
Första inlägget, förutom introduktionen, var från ett kärt ämne. Söndagscykling med Chiang Mai Sunday Cycling Club.
Jag jämte grundaren till söndagscykelklubben.


Nu till dagens ämne, som får bli lite som utfyllnad:
Det blir kaffe och kafé, ständigt aktuellt och för vissa sorter även sertifierat, likt min favorit HILLKOFF.




Ett nyupptäckt kafé också på dagordningen.
En besökande hund försökte se skräckinjagande ut,
men var i själva verket en liten knähund.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar