21 februari 2020

Ingen Foto-utställning i år - men ...



INGEN Fotoutställning i år.
Ledaren för Chiang Mai Photographers Group, CMPG, ville ta en paus från det betungande förarbetet med att organisera utställningen. Kanske återkommer den nästa år?!?

Några av bilderna i min Photo Collection 2020, som är bilder från 2019, hade nog kommit med om utställningen blivit av. Jag har förstås några favoriter. Har du?

I detta blogginlägget kan du se HELA FOTOBOKEN :
https://goteilos.blogspot.com/2020/03/photo-collection-2020-pausbilder.html 

Här omslaget fram och bak, resten kan du skrolla fram i länken ovan (sidan 2 blank så skrolla vidare, även näst sista sidan blank).




Uppdatering.
Sorry, det gick tidigare inte att komma åt PDF filen utanför min PC dator. Därför lägger jag ut några av mina favoritbilder ur Fotoboken:
Men alltså länken ovan har alla 72 sidor.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar