29 oktober 2022

Oktober Photo walk, Bangkok

Jag är "skydlig" mina trogna, 😏, besökare bilderna från senaste foto-vandringen med Bangkok Photographers Group.
 
Från ett väldigt intressant område, Bang Khae, långt utanför "centrum" och turiststråken. Tack vare MRT tunnelbanan cirka 40 minuter från Asok/Sukhumvit  ändå lätt tillgängligt.
 

Jag brukar skicka in 10-tal bilder för bedömning. Sällan väljs fler än 4 bilder ut per deltagare (plus någon samlings/tema-bild).

Mina 4 (plus en samlingsbild):







 
Övriga som de tre i organisationen hade att välja från:










De två bilderna med dragkärra skulle funka bra parvis som uppslag i ett album, men det är en helt annan historia (kanske i min kommande egna årliga foto-bok för 2022?).
 
 
Om du har missat:
dagarna innan.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar