26 januari 2015

Tillräckligt tuff för Warrior Trail . . .



Över 300 tuffingar kände sig beredda att utmana 10 km löpning med hinder fullt i klass med ett militär övningsbana.


Huay Tueng Tao var platsen i söndags. Loppet gick dels in i djungeln genom naturliga hinder som bäckar och raviner dels med uppbyggda och grävda hinder. Ett speciellt hinder i djungeln utgjordes av zombies!


Första hindret, 4 djupa diken att passera.


Dikena följdes direkt av en något ostadig "bro".
Armstyrka och akrobatik krävdes här, annars plurret.

Repsoldat.
Tillbaka efter uppdraget att skrämma i djungeln.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det allra mest spektakulära hindret var en lerbädd med taggtråd över.






Rädd om frisyren.
Tar Selfie !

 


6 kommentarer:

  1. Du växlar ordentligt mellan dina inlägg...ena dagen kvinnor i galaklänningar och nästa dessa gyttjebrotterskor!! Får jag välja så skulle jag hellre rulla mig i lera än att klä upp mig till tänderna ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, ett hårt program att hänga med i bloggsvängen, även utan att direkt delta i aktiviteterna.
      Du skulle kunna göra en kombination; klä ut dig till spöke och skrämma gyttjefolken.

      Radera
  2. Det är tydligen aldrig fel tillfälle för att ta en selfie. Hade jag visst att det fanns ett Zombiehinder så hade jag hängt med!

    SvaraRadera
    Svar
    1. I detta landet tar man spöken på allvar. De finns överallt och är bra att skylla på när något går galet.

      Radera
  3. Warrior Trail ser spännande ut.
    Synd att jag ej var kvar i CM , hade deltagit då / Björn

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra takter Björn. Upp till bevis nästa år, du har tid att träna.

      Radera