11 februari 2014

FOTO-(sl)utställninngen

Sista dagen för fotoutställningen var i söndags.
Många lovord skrevs i gästboken och de rutinerade i klubben sa att det var de bästa bilderna någonsin
under de sex åren som klubben har ställt ut sina
egenframröstade bilder.

När jag blänkte till om utställningen visade jag några av mina bilder som inte kom med. Längst ner i detta inlägget finns de som var med.



T.v. koll tidig morgon 25 januari. T.h. (v)invigningen på kvällen samma dag.
 



Svenska besökare vid en av mina bilder.

Morning Fog, Phrao.
Reflection of Electricians fixing Cable mess, Chiang Mai.
Water Catch, Mountainbike Race, Chiang Rai.
 

4 kommentarer:

  1. Grattis till finalist placeringarna ! Otroligt fina och levade foton.....fast jag har svårt att förstå hur de kunde välja bort pojken och McD killen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar. Det är fler än du som gillar ungen i "öknen", plåtad utanför Nakhon Si Thammarat.

      Radera
  2. Tack för rapporten från utställningen. Det retar mig fortfarande att jag missade den.
    /Lung Nok (just nu i Phattalung)

    SvaraRadera
  3. Så som du rest har du ju sett Inside Asia i verkligheten. Väl så intressant som foton.

    SvaraRadera